හොදම Registry Cleaner





ඔයාලා දන්නවානේ Registry Cleaner කියන්නේ මොනවාද කියලා.
හැබැයි කවුද ? දන්නේ හොදම එක මොකක්ද කියලා.
එක නිසා මම හිතුවා ඔයාලාට ලොකේ තියන හොදම Registry Cleaner
එක දෙන්න.













Auslogics Registry Cleaner

Registry errors often cause instability and slow computer performance. This award-winning free registry cleaner will clean, repair and optimize the Windows Registry to speed up your computer and eliminate frequent crashes.
  • Fixes corrupt registry keys
  • Cleans up obsolete registry entries
  • Avoids system conflicts and crashes
  • Makes your computer running more stably
  • Backs up initial state of your registry




























මෙතනින් මෙය ලබා ගන්න.



මේ ලිපිය ඔයාලට ප්‍රයෝජනයක් උනානම් Comment එකක් දාලා යන්න අමතක කරන්න එපා... ඔයාලගේ Comment ඒක මට ලොකු හයියක් මේ මගේ අඩවිය දිගටම කරගෙන යන්න. හිතට එන ඕනම අදහසක් නිදහසේ කියන්න. අකමැත්තක් නැත්තම් Follow කරලා මගේ අඩවියට Join වෙන්න... බල කරන්නේ නෑ... කැමති නම් විතරයි... තවත් ලිපියකින් ආයෙත් හමු වෙමු...

1 යි.. ප්‍රතිචාර:

Anonymous at: October 4, 2013 at 12:36 PM said... Reply To This Comment

කියමයි හලෝ ගොඩාක් ස්තූතියි

සිංහලෙන් අදහස් දැක්විම සදහා යුනිකොඩ් පරිවර්තකය බාවිතා කරන්න

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Comment එකක් දාලා යන්න අමතක කරන්න එපා... ඔයාලගේ Comment ඒක මට ලොකු හයියක් මේ මගේ අඩවිය දිගටම කරගෙන යන්න.

අප සමග එක් වු ඔබ සැමට බොහොම ස්තුතියි....