ගහමුද !! unlimited-free-sms ආ............... (100%)


 කොහොමද ඉතින්... අද මම ඔයාලව දැනුවත් කරන්න හිතුවේ නොමිලයේ කෙටි පණිවිඩ නැත්නම් Free SMS යවන්නේ කොහොමද කියලා කියන්නයි...






                    Select Country   :    SMS එක යවන්න අවශ්‍ය රට තෝරා දෙන්න.
                    Mobile Number :    පණිවිඩය ලබන්නාගේ දුරකථන අංකය ලබා දෙන්න.
                                                    (උදා : 0094*********)
                    Your Message   :    යැවීමට අවශ්‍ය පණිවිඩය සදහන් කරන්න.
                            
                           දැන් Send  කරන්න.
                 




මේ ලිපිය ඔයාලට ප්‍රයෝජනයක් උනානම් Comment එකක් දාලා යන්න අමතක කරන්න එපා... ඔයාලගේ Comment ඒක මට ලොකු හයියක් මේ මගේ අඩවිය දිගටම කරගෙන යන්න. හිතට එන ඕනම අදහසක් නිදහසේ කියන්න.  අකමැත්තක් නැත්තම් Follow කරලා මගේ අඩවියට Join වෙන්න... බල කරන්නේ නෑ... කැමති නම් විතරයි... තවත් ලිපියකින් ආයෙත් හමු වෙමු...                                                                        


1 යි.. ප්‍රතිචාර:

{ vidula } at: April 13, 2013 at 7:08 AM said... Reply To This Comment

Godak watinawa
Welcome to VIDULA Children Radio - Sri Lanka Broadcasting Corporation...

සිංහලෙන් අදහස් දැක්විම සදහා යුනිකොඩ් පරිවර්තකය බාවිතා කරන්න

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Comment එකක් දාලා යන්න අමතක කරන්න එපා... ඔයාලගේ Comment ඒක මට ලොකු හයියක් මේ මගේ අඩවිය දිගටම කරගෙන යන්න.

අප සමග එක් වු ඔබ සැමට බොහොම ස්තුතියි....